Quan:
25 gener, 2025 @ 8:00 am – 4:00 pm
2025-01-25T08:00:00+01:00
2025-01-25T16:00:00+01:00
On:
Estació Autobusos la Seu d'Urgell
Contacte:
Guillem Castellví

Sortida Gorges del Cadí

En aquesta sortida en endinsarem en dos dels estrets més característics de la serra del Cadí per conèixer i admirar els seus secrets. Una sortida circular a través dels estrets d’Escriu i de la Vimboca. Rodejats dels cims més emblemàtics del Cadí al Bergueda, entre gorgs, estrets i coves.

👣 Distància: 13 km / Desnivell: 800m+ / Temps aproximat: 6,5h / Dificultat: moderada

🕑 8:00 al pàrquing del Dr.Peiró.

💸 Preu sortida: SOCIS 15€ / NO SOCIS 25€ 
El preu inclou el guia i l’assegurança d’accidents. El desplaçament es farà amb cotxes particulars.

Què cal portar?
🍏 Esmorzar i dinar 💦 Aigua 🌞 Protecció solar ⛰️ Calçat i roba de muntanya adequada a l’època de l’any

Com reservo la meva plaça?

SOCIS Reserves a través de l’APP exclusiva per als socis.

NO SOCIS Podeu fer les reserves a través de correu electrònic indicant l’activitat i el nombre de participants. Us enviarem tota la informació per a fer efectiva la reserva. En cas de voler llogar bastons de marxa nòrdica ens hauríeu d’indicar l’alçada dels participants.

En cas de cancel·lacions, es pot alliberar la plaça fins a 24h abans de la sortida, a menys de 24h de la sortida s’haurà abonar el preu de l’activitat.

T’ESPEREM!