Ruta Geganta Adormida, Montsor i Estany de Montcortès
Data: Divendres, 15 de novembre
⛰️ Zona: Pallars Jussà
Itinerari
-
La Geganta Adormida (Congost de Collegats): Caminada per gaudir d’aquesta formació icònica de roques i llegendes.
-
Montsor: Descobrirem el despoblat, un indret ple d’històries i misteri, acompanyats pel llibre Despoblats del Pirineu d’Albert de Gràcia.
En acabar la ruta a peu, anirem amb vehicles a descobrir l’Estany de Montcortès: Visita i explicació sobre l’origen i la singularitat d’aquest estany d’origen càrstic.
Dades tècniques
-
Distància total: 15 km aproximadament
-
Desnivell acumulat: +600 m
-
Durada prevista: 6 hores (amb parades i explicacions)
-
Dificultat: Moderada (apta per persones acostumades a caminar per senders de muntanya)
Informació pràctica
-
Punt de trobada: Entrada de Peracalç
-
Horari: de 9:00 h a 16:30 h aproximadament
-
Material recomanat: Calçat de muntanya, roba còmoda i d’abric, aigua i esmorzar/dinar de motxilla.
-
Places limitades: Grup reduït per gaudir de l’experiència.
Preu sortida: SOCIS 15€ / NO SOCIS 25€
El preu inclou el guia i l’assegurança d’accidents.
El desplaçament es farà amb cotxes particulars.
Com reservo la meva plaça?
SOCIS Reserves a través de l’APP exclusiva per als socis.
NO SOCIS Podeu fer les reserves a través de correu electrònic indicant l’activitat i el nombre de participants. Us enviarem tota la informació per a fer efectiva la reserva. En cas de voler llogar bastons de marxa nòrdica ens hauríeu d’indicar l’alçada dels participants.
En cas de cancel·lacions, es pot alliberar la plaça fins a 24h abans de la sortida, a menys de 24h de la sortida s’haurà abonar el preu de l’activitat.
Places limitades! Reserva la teva plaça ara!
Viu la muntanya com mai abans! ️