Vine a descobrir el cor vitivinícola de Catalunya en un viatge inoblidable pel Bages i el Penedès. Caminarem entre vinyes que expliquen segles d’història, respirarem paisatges modelats per la mà de l’home i la força de la natura, i ens endinsarem en la geologia única d’aquestes terres.
Ens esperen cellers amb ànima, tastos que desperten els sentits i àpats elaborats amb productes locals de primera qualitat. Entre copa i copa, descobrirem pobles amb encant, històries amagades i racons que conviden a gaudir sense presses.
Aquí teniu la programació de les activitats del cap de setmana.
Dissabte 27:
Sortida divendres a les 7:00h des de la Seu d’Urgell.
Cafè al Parc de l’Agulla (Manresa).
Visita al Castell de Gelida.
Excursió Castell de Subirats, Flandes i Avenc de l’Ordal.
Distància: 8,5 km / Desnivell acumulat: +350m
️Dificultat: fàçil
Dinar de carmenyola.
Visita de caves amb tast.
Hotel a Vilafranca del Penedès.
Diumenge 28:
Esmorzar a l’Hotel.
Excursió a la Roca Forada de Montserrat.
Distància: 8 km / Desnivell acumulat: +450m
️Dificultat: moderada
Excursió a Sant Benet.
Tornada a la Seu d’Urgell.
Preu:
SOCIS 60 € / NO SOCIS 70 €
Inclou
Guia, dietes del guia i assegurança d’accidents.
No inclou
Visita caves Llopart i tast (27€ aprox).
Hotel, es pagarà directament a l’establiment (42€ aprox).
Sopar Cal Figarot (25€ aprox).
Pícnic diumenge (5€ aprox).
Transport que es realitzarà en cotxes particulars.
Què cal portar?
Motxilla, calçat i roba de muntanya.
Com reservo la meva plaça?
SOCIS Contactant directament al guia que confirmarà en cada cas la inscripció (Guillem 665 661 448).
NO SOCIS Podeu fer les reserves a través de correu electrònic indicant l’activitat, el nombre de participants i un telèfon de contacte. Us enviarem tota la informació per a fer efectiva la reserva.
Degut a les peculiaritats d’aquesta sortida cal realitzar una paga i senyal de 100€ per formalitzar la reserva. En cas de cancel·lació, es retornarà aquest import si el grup queda ple amb altres participants. Activitat subjecte a un grup mínim de 8 participants i màxim de 12 participants.
T’ESPEREM!


